Love



Like

Social Media Advertising Network - SocialBirth

sâmbătă, 3 august 2013

Sufletul meu ranit in dragoste!

Am ajuns la limita puterilor. Inca incerc sa trag de mine pentru a supravietui, sa ma oblig sa ma ridic din pat sau sa ma conditionez pentru a manca. Si toate astea pentru un barbat, pe care il credeam al meu pe viata, alaturi de care imi cladisem cele mai frumoase vise, langa care avusesem parte de cele mai calde amintiri. Impumutul Provident iti poate aduce 1.500lei pe saptamana, prin tragere la sorti.
Am ajuns la limita puterilor. Inca incerc sa trag de mine pentru a supravietui, sa ma oblig sa ma ridic din pat sau sa ma conditionez pentru a manca. Si toate astea pentru un barbat, pe care il credeam al meu pe viata, alaturi de care imi cladisem cele mai frumoase vise, langa care avusesem parte de cele mai calde amintiri. Il credeam totul meu, sufletul meu pereche, cel pentru care respiram.

Tot ce cladisem impreuna, fiecare clipa de iubire, fiecare moment de pasiune s-a prabusit in secunda in care cuvintele “Te-am inselat” mi-au ajuns la ureche.
Am simtit ca pentru o secunda inima mi s-a oprit… poate ca din cauza faptului ca i-o pusesem pe o tava de argint, sa faca ce vrea cu ea. Nu inteleg cum dupa atatea declaratii de dragoste, atatea juraminte de iubire si atatia ani petrecuti impreuna iti mai poti dori o alta femeie.
Ce are ea si nu aveam eu? Nu m-am gandit niciodata ca voi ajunge intr-o asemenea situatie, in care sa nu mai fiu constienta de actiunile mele, sa nu ma mai intereseze nimeni altcineva decat el. Mi-am distrus viata, mi-am indepartat prietenii, mi-am alungat familia, insa timp de 10 ani mi-am colorat viitorul alaturi de el, viitor ce s-a destramat in mai putin de cinci secunde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu