Love



Like

Social Media Advertising Network - SocialBirth

sâmbătă, 3 august 2013

Statusuri de dragoste



Cel mai frumos la oameni sunt ochii, doar ei niciodata nu mint... spre deosebire de zimbet.

In lume sunt 2 orbi.
Tu - pentru ca nu vezi cit de tare imi trebuiesti, si Eu - pentru ca nu vad pe nimeni inafara de tine.

Daca o iubesti, asigura-te ca ii demonstrezi asta in fiecare zi.

Omul nechibzuit cauta fericirea in departare. Cel intelept o cauta sub picioarele lui.

In viata nu conteaza unde te afli, ci pe cine ai alaturi.

Sunt rau. Sunt bun. Sunt nemilos. Sunt bland Da, tu, iubeste-ma asa cum sunt.

Nu iubesti o femeie pentru ca e frumoasa, dar ea este frumoasa pentru ca o iubesti.

Uneori inima vede ce este invizibil pentru ochi.

Unde exista dragoste, exista viata.

Sentimentul de a fi iubit foarte mult de cineva iti da putere... sa iubesti foarte mult pe cineva iti da curaj.

Prietenia este cu siguranta cel mai bun pansament pentru durerile provocate de dragoste.

Dragostea este efortul pe care il face un barbat pentru a se multumi cu o singura femeie.

Destinul sa ne lege fara lege , viata asta este pentru doi.

Dragostea e ca focul, daca n-o intretii, se stinge.

Dragostea e un stapan atat de placut de indurat.

Viata fara dragoste este o umbra a lucrurilor care ar putea fi.

Cauta iubirea cu inima, nu cu capul.

Iubeste putin cel ce poate spune prin cuvinte cat iubeste.

Iubirea nu inseamna placere. – Confucius

Cel care iubeste tare, mult timp nu-si da seama ca el nu este demult iubit ... (

E mult mai usor sa transformi prietenia in dragoste decat dragostea in prietenie.

Trebuia sa ma iubesti atunci, cind toti banii pe care ii aveam, imi ajungeau doar pentru un trandafir.

Singura anomalie este incapacitatea de a iubi.

Te iubesc la nebunie ca un tort pe farfurie te-as manca cu linguritza si ti-as saruta guritza!

Vrei sa stii ce se intampla atunci cand crezi ca dragostea nu exista?…te indragostesti!

N-ai fi crezut ca o sa te iubesc, n-ai fi crezut ca ma vei iubi,
dar acum suntem impreuna si nimeni si nimic nu ne va desparti.

Cred ca incep sa fiu dependenta de iubirea ta si tot ce
vreau e sa simt inimioara ta cum bate pentru mine, as vrea sa ma tii in brate, as vrea sa-mi spui cat de mult ma iubesti…

Dragostea este ca vantul. Nu o poti vedea, dar o poti simti.

As iubi vantul dar el mereu fuge, as iubi fulgerul dar el ma va strapunge, as iubi ploaia dar ea ma va stropi, te-as iubi pe tine dar.....tu ma vei iubi?

-O zi poate incepe fara sa-ti trimit un sms, insa ziua nu poate
 incepe fara sa ma gandesc la tine. Uite, tocmai m-am gandit!

Te iubesc cu pasiune si iti fac un juramant ca esti singura fiinta ce-o iubesc pe-acest pamant!

Daca vrei sa afli cat de mult ne iubim iesi afara in ploaie si
intinde mainile, cate picaturi prinzi, atat ma iubesti, cate picaturi scapi, atat TE IUBESC !!!

Si soarele luceste... pentru tine... exclusiv...

Tu nu esti linga mine...Dar eu stiu ca noi privim acelasi cer...(t.i)

A iubi nu inseamna a ne privi unul pe celalalt, ci a privi
amandoi in aceeasi directie. – Antoine de Saint-Exupery

La inceput n-o iubeam ,acuma o iubesc ca la inceput !!!

Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara.

E atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut. E atat de
 frumos sa oftezi dupa primul sarut. E atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit.

Pentru a trai am nevoie de batai de inima. Pentru asta, am nevoie
 de o inima. Pentru o inima am nevoie de fericire. Pentru fericire, am nevoie de tine…

Alfabetul incepe cu A… numaratoarea cu UNU… supararea cu o
LACRIMA… dragostea cu tine INGERAS

Te iubesc 12 luni dintr-un an, 7 zile dintr-o saptamana, 24 ore pe zi,
60 secunde dintr-un minut, iar daca mi-ar ramane o singura secunda in plus… te-as iubi!!!

Unii oameni cred gresit ca opusul dragostei este ura, cand de fapt este indiferenta!

Fiecare iubire are un balcon ca Romeo si Julieta, pe care mai tarziu se intind rufe…

Eu traiesc doua vieti diferite stii tu prea bine... Una cand sunt singur si una cand sunt cu tine...(t.i)

Simt si acum gustul lor...dor... (t.i)

Ochii vad inima cere.. Am curaj dar n-am putere

Dragostea eterna dureaza 3 luni. (t.i)

Te iubesc si te voi iubi intotdeauna, iar daca si dupa moarte oamenii iubesc,
 te voi iubi si eu, si mai bine cu tine in iad, decat fara tine in paradis.

A-ti fi frica de dragoste inseamna a-ti fi frica de viata, iar cand iti este frica de viata
 esti pe trei sferturi mort.

Viata-i grea iubire-i rea dar totusi nu pot fara ea!!!

Dragostea nu te anunta niciodata cand vine... dar te anunta intodeauna cand pleaca...

Niciodata in viata ta sa nu arati unei persoane cat de mult o iubesti...

Iubeste caci iubind vei invata sa suferi si suferind vei invata ce e bun pentru tine...

Nimic nu ma face sa uit de dragoste asa ca sexul...

Daca as fi putut sa aleg intre tine si fosta, as alege-o pe viitoarea...

Te iubesc enorm Te iubesc cand dorm Te iubesc in vis Te iubesc in scris
Te iubesc in plans Te iubesc in ras Te iubesc in mers Te iubesc cand cresc Te iubesc mereu Pe cuvantul meu...

Cand iti va fi bine, voi veni langa tine doar daca ma vei chema. Cand iti va fi rau
 voi fi langa tine indiferent de dorinta ta...

Oare cine ar fi crezut... Oare cine ar fi stiu... Dintr-un joc copilaresc... Sa ajung sa TE IUBESC...

Oamenii spun ca iubirea e magie... Dar magia e doar iluzie...

Iubirea e un joc ce il castigi - IN 2...

O spun acum din suflet... Ce norocos am fost!... si recunosc... Acum sunt un nebun gelos...
Lumea ma stie si-a durat, in schimb tu poti cu o privire, intr-o clipa, sa-i intorci pe dos...

Iar tu vei fi doar una, intotdeauna... Cand vor cadea din cer si soarele si luna...

La orice ora din zi, in ochii mei tu vei fi...

Vreau sa traiesc, sa nu imbatranesc - Vreau sa iubesc si sa uit sa cresc.

Daca te-nfierbinti sa te racoresti prin mine... Daca iti este frig sa te invelesti cu mine...

Nimeni nu poate sa ma faca sa te uit... Chiar daca... sunt departe... O sa vin si o sa-ti placa...
Tot ce-ti fac fac fac... Iti e pe plac plac plac...

Daca dragostea e oarba... cumparai ochelari!

O privire si m-ai dat gata... Mi-ai luat mintile, mi s-a pus pata... Peste tot te vad numai pe tine...
Peste tot ma vezi numai pe mine

Prefa-te inima in stea, Sa te aprinzi unde voi vrea, Sa te aprinzi in orice clipa,
Cand glasul meu te va chema...

Iubesti pe cineva... cu gindul la "Copii"... tu stii ca mai intii trebuie sa faci bani de jucarii...

Ma-nebunesti... ce o sa faci cand mai cresti? Sunt gata sa te fac... fac sa ma iubesti

Sa fiu in mintea ta in fiecare zi mereu... Tot ce ai in jur sa-ti spuna doar numele meu...

Suflete pereche... cele mai tari sunete-n ureche...

Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte,
ca-ci dragostea nu se scrie ea se simte. Te iubesc!

Fluturii traiesc doar o zi pe pamant... as vrea sa ma fii nascut fluture sa petrec acea zi
 alaturi de tine, ca mai apoi sa mor fericita si sa ma inalt la cer, sa le spun celor de acolo ca si pe pamant exista Raiul... IN BRATELE TALE!

Hotaraste-te o data, ce tot stai sa te gandesti? Crezi ca ai sa faci o crima daca-mi spui ca ma iubesti?

In noaptea trista care ne desparte, de vei simti in jurul tau suspine, sa nu te sperii...
e dorul meu ce vine s-adoarma langa tine...

Daca vreodata luna nu-ti va fi aproape, daca soarele va disparea, sa stii ca a mai ramas ceva:
 iubirea mea, care niciodata nu te va lasa...

Te sarut in scris, te sarut in vis, te sarut in gand, dar in realitate cand?

Il iubesc... da prostu nu-si da seama...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu